Ska vi göra något äckligt baby?

Godkväll!
Här sitter en nyhemkommen tjej som är totalt slut efter en oerhört lång dag. Åkte först in och lunchade med Alex på Normans Deli på Hansa Compagniet, jag tog som vanligt en Yakisoba för den är bara såå god. haha
Sen gick vi och shoppade en överfin skjorta till honom som han kan ha när han åker till Stockholm med jobbet på Kick Off nästa helg.
Därefter drog jag hem till min underbara Hannah och drack kaffe i några timmar för att sedan bli hämtad av Alex, stressa till Entré där vi shoppade slipsar, men framförallt, BEBISENS FÖRSTA PYAMAS OCH STRUMPOR :) gäller ju som sagt att vara ute i god tid med små-shoppandet till honom. Käkade indiskt och sedan stack vi och storhandlade NIO kassar mat!
Imorgon kommer Hannah och Oscar hit på middag, ska laga pepparbiff med pestopasta till huvudrätt och Chokladfondant med jordgubb-passions fruktsallad till efterrätt. Tror det kommer bli hur bra som helst!
Nä, nu ska det betalas räkningar och sedan sovas. Ha en trevlig kväll :)
Pyamas och strumpor <3
Gamal bild på mig och Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0