- Hassela och Påarp

Halloj halloj!
Igår var en lååång dag, jag tog lillkillen för att åka tåget till Eslöv och besöka Hassela för en lunch. Sara skulle också dit med sin lilla Vincent. Sååå kul att träffa Kikki och Yvonne och få visa upp min lilla guldgosse och prata av sig om allt mellan himmel och jord lite.
De är de bästa extramammorna man kan ha, och jag hoppas att de alltid kommer att finnas kvar i mitt liv! De fungerade ändå som det under alla de år jag var inskriven på Hassela och jag har uppskattat att ha de kvar i mitt liv även efter, har så mycket att vara dem tacksam för :) Till lunch bjöd de på kallrökt lax och nypotatis, sen kom Sandra in för nattpasset i huset, henne har man inte träffat på så många år så det var himla kul, och då valde jag och Sara att även bjuda in oss själva på middag ;) Kan man så ska man, haha.
Idag har jag Alex och Benjamin varit i Påarp och hälsat på Jennie, Jocke och Linnea. Kanon gött med ännu mer god mat och promenad bland familjevillorna där ;) sen blev det en tur ut till Alex pappa i östra ljungby med och titta på gamla bilder från när Alex var bebis, jag tycker mig allt se vissa likheter mellan honom och Benjamin:)

Kommentarer
Postat av: Renata

så fina bilder!

Sv: jag är väldigt sugen på att börja ge flaska lite då och då men vågar inte än för nu har amningen äntligen börjat funka och jag vill inte sabba den! Trött blir man av att vakna 2-3 ggr per natt men SNART ska jag också börja ge mig på flaska =)

2012-07-08 @ 10:51:25
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0