- Känslodipp

Har sovit i någon konstig ställning medan jag ammat inatt så nacken har låst sig, Benjamin har gråtit hela dagen idag och vägrat att vila om han inte får äta samtidigt, och han brukar minsan ALDRIG gnälla annars så han har nog också en dålig dag idag. 
Det är helt enkelt en sådan dag då allt känns lite extra tungt, man ser sig omkring i lägenheten och får panik för att tvättkorgen börjar bli full eller för att man ser en dammråtta i nåt hörn och man påmins om alla måsten man har, eller i-lands problem man har snarare. Typ dopinbjudningarna! Guuud vad jag har skjutit på det länge nu! Varje dag tänker jag "idag ska jag ta itu och fixa de sista inbjudningskorten så jag kan posta alla.."
och sedan blir det liksom inte av eftersom att jag har myror i benen och hela tiden känner att jag måste iväg iväg iväg och umgås med allt och alla och fånga dagen typ. Är antaglign därför verkligheten kommer ikapp mig som en käftsmäll när jag väl tar en dag som denna och bara är hemma.. Men men, nu ska vi möblera om lite härhemma och sedan ska det lagas middag.
Ikväll ska jag bjuda mannen min på köttfärsbiffar med hackade soltorkade tomater i, potatissallad och whiskeysås. Kanske blir jag på bättre humör efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0