- På rymmen

Denna mamma tog sina converse, lämnade bebis och sambo ensamma hemma och rymde till Eslöv igår för lite egentid, Det ni! Kändes aningen jobbigt att sätta sig på tåget utan Benjamin, men jag visste att han skulle ha det bra hemma med sin pappa :) Och jag tror det var bra för Alex att få känna på en heldag ensam med Benjamin och allt vad det innebär, så kanske han kan förstå mig lite bättre de dagar jag är helt slut på kvällen efter att ha varit ensam med en envis konstant hungrig och kelsjuk Benjamin <3
Först åkte jag hem till Amanda på kaffe och glass, hon har för tillfället världens sötaste lilla kattunge så han fick bli mitt lilla bebissubstitut för stunden och låg och sov på mitt bröst, haha. Sen gick vi in till Eslöv och fikade med hennes pojkvän på Grappa före jag stack hem till My.
Vi hade en underbar kväll med Pizza och snicksnack som vi nog båda två behövde lika mycket på olika sätt, vi kom fram till att   karlar   nog   är   kroniskt   blinda   när   det   gäller   hushållssysslor.. ;) Framåt 22 tiden höll jag på att gå sönder av saknad till Benjamin och Alex ( det underlättades ju inte av att Alex mmsade en bild på en förtvivlad Benjamin,haha ) så jag tog tåget hem till mina pojkar. Mina bröst höll förövrigt på att spricka så jag längtade otroligt efter att få amma, så denna natten var mysigare än någonsin när det gäller Benjamin-gos <3
Tänk vilka framsteg man missar från sin bebis på bara en dag! ;) haha
Jag och Amandas lille kattunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0