- Update

Fortfarande sjuk, men ändå gjort massa senaste dagarna, vilket det verkar som att jag får betala dubbelt för idag. Hosta och feber från en annan planet typ, haha.
I Fredags tog jag Benjamin och åkte till Helsingborg med Sara och hennes 1 åriga son Vincent, barnvagnsmaffia! Först käkade vi god lunch på restaurang Haket, sen shoppade vi lite på rean och sen fika på Ebbas café. Supermysigt hade vi, tills båda lillkillarna bestämde sig för att jag och Sara hade haft lugn och ro för lång tid, så de drog igång världens gnäll och uppmärksamhets tävling bägge två och Benjamin var nästintill otröstlig fram tills jag drog fram bröstet till honom. Han åt i princip på varje ställe vi var, tur jag hade bra tröja på mig där man kunde gömma honom när man ammade, haha. Såg ut som om jag hade en puckel på bröstet när han låg och åt under tröjan :)
Sen kom Alex och mötte oss efter jobbet och han, jag och Benjamin gick upp en sväng till alex mamma och åt god sallad hon hade gjort med jordgubbar och glass till efterrätt.
Igår var det Lördag, och då kom Amanda hit för att äntligen få träffa Benjamin, hon hade med sig världens finaste bodys till honom ala djungeltema! En supersöt med pandor på och en annan supersöt som blev min favorit med en stor elefant på :) Tack Amanda!
Sen igårkväll kom hennes pojkvän André också hit och så käkade vi varmrökt lax med nypotatis och romsås och hade allmänt trevligt, jag unnade mig NÄSTAN en hel cider! Det ni, haha ;) 
Nu har vi precis badat Benjamin, och jag ska ta mig en kopp kaffe, 20 alvedon och sedan försöka masa mig ut med Alex och Benjamin och käka jordgubbar vid havet i solen om min hosta tillåter det. 
Jag och Benjamin i Hbg, Benjamin är knölen under tröjan vid mitt bröst, haha
Benjamins bad imorse <3

Kommentarer
Postat av: Emilia - 17 år & mamma till Tatum.

Alltså åh, jag fullkomligt älskar hans näsa, hela han är ju gudomligt söt!

Svar: haha, ja bebisnäsor e underbara! :) tack
Thiilde

2012-07-02 @ 22:40:26
URL: http://eemijji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0