- Ännu mer besök

Idag har jag och lillkillen varit ute och promenerat massor, han gillar numera att åka vagn. Däremot har han slutat sova på dagarna och vill för tillfället ha konstant uppmärksamhet! Både mysigt och jobbigt, jag hinner varken äta eller gå på toa utan att han skriker efter mig, måste köpa mig en bärsele snarast!
Sen ikväll fick vi besök av alex mamma, farbror, faster, syster, syskonbarn och Lasse, fullt hus med andra ord. Haha
Vi fikade och mös med Benjamin som som vanligt fick superfina presenter! Massa nya kläder, nallar och en kanonbra gungställning som han älskade att sitta i. Den både gungar och spelar musik automatiskt, kanon! Bilder kommer imorgon för nu vaknade lillkillen igen:)
Bjuder på en bild på Benjamin och farmor Inger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0