- Bloggen nere pga sjukdom

Häromdagen var jag i stan med Josse och började känna mig allmänt krasslig, dagen efter vaknade jag med feber, snuva, hosta och svårt att andas. (Jag har ju trånga luftrör, så när jag blir förkyld sätter det sig oftast mest på luftrören)
Så japp, jag har helt enkelt inte orkat blogga senaste dagarna, den lilla energi jag har går åt till att ta hand om Benjamin. Han är 5 veckor idag, och som han har både växt och utvecklats! ojojoj, hans skratt! Ni anar inte vilken magisk känsla man får varje gång han skrattar sitt lilla skratt! 
Nu hoppas jag bara att jag är frisk tills imorn, för isåfall ska vi träffa Sara och åka till Helsingborg för en fika antagligen. Hade varit så himla skönt, hatar att ligga hemma och vara sjuk när solen skiner utanför fönstret.
Överst en glad Benjamin, och underst Alex och Benjamin igår när vi käkade sill på balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0