- Helgen

Varit lite tyst på bloggen under helgen, haft fullt upp helt enkelt och bloggappen i mobilen ligger nere och det är omständigt att starta datorn när man är lat.haha
I allafall, i Lördags kom Alex kompis Caesar hit på pizza och kaffe. Han hade med sig en HIF tröja till Benjamin till alex stora förtjusning, min storebror som är MFF'are blev dock inte lika förtjust i den. Så Alex och min bror får väl slåss om vilket lag Benjamin ska hålla på, dock bor vi ju i Malmö, så MFF borde ju vara det logiska valet, känsligt ämne det där ;) haha
Sen igår tog jag Benjamin med mig och åkte hem till Cizzi i Trelleborg där även My med döttrar var, så vi hade en liten fikastund hos Cizzi som var väldigt trevlig. Nu är det mindre än 1 månad tills Cizzi är beräknad att föda sin lilla flicka, ska bli så himla roligt!
Idag på mitt schema står det promenad med Benjamin medan solen skiner, och sen till BVC13.30 för att väga honom och se hur mycket han gått upp sen förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0