- Lugn helg och nackträning

Igår hade denna lilla familjen sin första helt besöksfria dag sedan Benjamin föddes, så härligt att bara behöva ro om varandra och kunna gå runt hela dagen i morgonrock, haha :)
Idag sov vi till klockan 10 och sen låg jag kvar i sängen och drog mig till klockan 12 medan Alex tog hand om Benjamin, snacka om lyx! Sen åkte vi en sväng till Inger och Bosse på fika, Benjamin fick ett jättefint lapptäcke som Inger hade sytt och broderat in hans namn och födelsedatum på, hon hade använt samma tyg som hon sydde en klänning till mig med när jag var 4. Annars har dagen varit väldigt lugn, Benjamin har även fått börja träna sina nackmuskler genom att vi lägger honom på ett täcke på mage och sen får han vrida huvudet åt höger och vänster genom att vi pratar med honom från olika håll, han är såå duktig såå <3
Nu sitter jag och Alex i soffan, mätta efter en kebabpizza och väntar på att Big brother finalen ska börja, Heja Hanna J!
En liten Benjamin som tränar nackmuskler <3

Kommentarer
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

Ja ja får väll ha det :) så det blir inte precis Beach 2012. Snarare 13.



Ja gör de, Nils ogillade dem första minuterna sen gillade han det så när vi badade honom andra gången skrek han inget alls fören i slutet :)

2012-06-04 @ 07:45:50
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0