- Ystad

Hade en helt perfekt dag igår! Åkte med Benjamin till Ystad för att hälsa på min bror Sebastian med fästmön Johanna som gifter sig på midsommar. Först fikade vi och shoppade lite, och sen åt vi god sushi och entrecote wok i stan med deras kompis Marta. Lillkillen var som vanligt superduktig, han trivs som bäst med massa mäniskor runt sig.
Sen gick vi hem till dem och solade i trädgården några timmar tills Alex kom och hämtade mig på kvällen efter jobbet. Men det mysiga var inte slut där inte, för vi tog en omväg hem genom svarte, rydsgård, svedala, beddingestrand osv osv, vi körde havsvägen hem med andra ord :) Och Benjamin somnade i bilen och låg och pratade för sig själv i sömnen med nappen i munnen, går fan inte att beskriva hur mycket jag älskar den lilla pojken, han är helt perfekt på alla sätt och vis, fatta att jag har gjort honom! haha
Benjamin skugg-solar
Marta och Johanna
Sebastian

Lillkillen i den nya gungvaggan jag berättade om igår, han fullkomligt älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0