- Bara skriver av mig lite

Solsken = Kaffe på balkongen :)
Har haft en ganska lugn förmiddag, fortfarande massa sammandragningar men inte lika ofta som igår eller inatt. Så det är skönt, men man blir ändå orolig att något ska vara på G.
Ska ju till Ullared på söndag och köpa det sista till bebis, vore ju jobbigt om vattnet eller nåt gick därinne och man var tvungen att föda i Göteborg plötsigt. haha. För det är ju så enligt barnmorskan, att ju mer sammandragningar man har, ju mer mjukas ju livmodern upp vilket i sin tur gör att man öppnar sig. Jag tycker gott bebis kan lugna sig och stanna inne iallafall 2-3 veckor till. Alex ska ju till Hong Kong nästa vecka, så då vill jag verkligen inte föda!
Äsch, nu blev det massa tjatig text om sammandragningar och flum igen.. men men.
Bebisen är iallafall glad och pigg idag med, han har dansat runt i magen hela förmiddagen :) Mysigt värre.
Imorgon kommer Sara, Cizzi och My hit! Ska bli så himla roligt, som jag har längtat efter att få träffa dem alla samtidigt, flera år sen jag gjorde det sist. Men det blir ju så när en bor i Eslöv, en i Lund, en i Trelleborg och så jag i Malmö.. Men imorgon, då jäklar! :D
Arkivbild från vintern 09/10, Jag och Alex <3

Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

Hej, just nu har jag en tävling på min blogg. Du kan vinna 1 av 3 presentkort, skulle vara jättekul om du ville delta, det är jätteenkelt!



direktlänk: http://eemijji.blogg.se/2012/march/tavling-1-vinn-1-av-3-presentkort-ifran-na.html#comment



Kram!

2012-03-30 @ 13:38:39
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0