- Barnmorskan & Kvinnokliniken

Blev en lång dag idag.. Först var jag hos min barnmorska på rutinkoll, hade rätt mycket sammandragningar under besöket hos henne så hon tyckte att jag borde åka in till kvinnokliniken så de kunde koppla upp mig på en såkallad CTG apparat som mäter värkarna samt göra en koll och se om jag eventuellt börjat öppna mig något.
På kvinnokliniken låg jag sen uppkopplad i 2 timmar och hade värkar var 3-10:e minut, men har hittills inte öppnat mig något så jag valde att åka hem. Så nu blir det vila vila vila ikväll och hoppas att värkarna avtar :)
- Lilla bebis, stanna i mammas mage ett litet tag till är du söt!


Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v. 33

Åh... Håller tummarna för att bebisen ska bakas liite till!!

2012-03-29 @ 21:55:59
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0