- Hassela-töser

Har haft en så otroligt bra dag! Känt mig riktigt glad hela dagen, My och Cizzi var här på besök. (Saknade dock Sara). Är helt otroligt, att hur sällan vi än ses så känns det alltid lika bra när vi väl ses. Som om ingen tid har passerat typ. Men det blir väl så eftersom vi bodde ihop under så lång tid, man blir som syskon liksom. Vi åt kanelsnäckor och glass, och sedan åkte Cizzi hem.. Men då var tjockis jag, My och Alex hungriga.. Så vi köpte sill,potatis,gräddfil,ägg,gräslök och påskmust och hade vårt eget lilla förtids påskbord, mumsigt värre.
Men nu är jag totalt utmattad, så det blir att sova tidigt så jag orkar med Ullared imorgon :)
Hoppas att ni alla också har haft en bra Lördag!
Alex
My


Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 33

Så gott med lite påskmat! Nu blev jag sugen på sill :)

2012-03-31 @ 21:10:24
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0