- Soliga måndag

Våren är här! Har varit uppe sen klockan 7 och pussat Alex hejdå, han åker till stockholm med jobbet idag och är där till på Onsdag. Så här sitter jag nu i en fin solig och städad lägenhet och bara njuter med min kaffekopp.
Om några timmar ska jag bege mig in till stan hem till Hannah för lite fika och mys med henne och Erika som också kommer dit :)
Hoppas att ni alla får en riktigt skön dag där ni förhoppningsvis hinner njuta lite av solen också.
I min mage ligger en liten pojke som hickar hela tiden <3

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fina magen! :)

2012-03-12 @ 11:39:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Lovelyeverafter - Mammalivet, foto & design

Fin du är :)



SV: Tack så jättemkt för din fina kommentar! Roligt att du skrev så jag hitta din blogg också :) Kram på dig!

2012-03-15 @ 22:21:45
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0