- 11 dagar över tiden

Telefonen plingar och ringer hela dagarna av vänner och familj som undrar om bebisen har kommit, det är både jobbigt och gulligt. Jag förstår att det är fler än jag som är spända över bebisens ankomst, men samtidigt håller jag på att bli galen av att bli påmind av att han är kvar i magen.
Jag har ont i varje liten del av ryggen och världens molvärk nere i magen, sammandragningarna har kommit var 5:e minut i evigheter, men förlossningsvärkarna lyser med sin frånvaro.
Det som skrämmer mig mest nu är om han ska bestämma sig för att vara kvar i magen tills jag blir igångsatt, får olika besked hela tiden om när det isåfall skulle ske. Är jag fortfarande gravid på onsdag ska jag på såkallad överburenhetskontroll, det är då de avgör om när en igångsättning isåfall skulle ske.. Men men, vi får hoppas att han tittar ut självmant snart :)
Idag blir det picknick med alex i det soliga varma vädret <3

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 40

Håller tummarna för dig!! Har också börjat med täta regelbundna sammandragningar som inte blir några förlossningsvärkar. Skitjobbigt, kan tänka mig hur frustrerande det måste vara för dig!



Kram och hoppas du får en supermysig picknick

2012-05-20 @ 12:10:05
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Frida - BF 8 maj

Stackare! Jag lider med dig! Jag är +13 idag men jag längtar till igångsättningen nu! Den är på onsdag! Så med all säkerhet vet vi att vi kommer få se våra bebisar mycket snart!



Önskar dig lycka till! Kram!!

2012-05-21 @ 15:52:47
URL: http://fridaandfredrik.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

ååh vilken mysig bild :)

ja precis, det känns bara som man blir nedstämd när man varit hos henne när hon pratar om SOC och sånt innan man ens fött. :/

kramar

2012-05-21 @ 18:21:00
URL: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0