- Besök och fina presenter

Som vanligt full rulle hemma hos oss med besök som byter av varandra, idag kom Jennie&Jocke hit med sin lilla dotter Linnea. Med sig hade de, till Alex stooora förtjusning, med sig världens godaste smörgåstårta som Jennie hade gjort. MUMS säger denna nyförlösta matvrak till kvinna :)
Fick även presenter till lillkillen, världens mysigaste djungelfilt och "Boken om mig". Blev så glad för det, älskar såna böcker där man får skriva in alla viktiga händelser under barnets första år, sånt är så kul att kunna gå tillbaka och titta i sen allteftersom att åren går :)
När de hade åkt hem kom blivande gudmor Cornelia hit en kort sväng, men hon fick tyvärr åka hem rätt fort för jag blev så himla trött.. Tror det har varit alldeles för mycket besök på alldeles för kort tid.
Det har trots allt bara gått 6 dagar sedan Benjamin föddes, och både han, jag och Alex behöver nog inse att vi behöver mer ensam tid utan besök så att vi får en chans att komma in i rutiner, njuta och lära känna vår son.
Så denna helgen ska vi försöka hålla helt besöks fri, nu ska jag gosa med min lilla pojk :)
Lite bilder på det vi fick idag av Jennie&Jocke, samt det vi fick av morbror Sebastian och Johanna i förrgår, tack säger Benjamin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0