- En Lördag

Idag har det varit soligt, men kallt och rätt blåsigt. Men jag och Alex tog oss ändå ut på en promenad när det var någorlunda vindstilla. Vi promenerade ner till havet och tog långa omvägar mellan alla fina hus nere vid vattnet, roligast var när jag började prata om ett hus om hur fult det var och vad de som bor där borde fixa osv osv, och så upptäckte vi att tanten som ägde huset satt i trädgården och rensade ogräs och hörde varje ord jag sa.. Lite Thilde i ett nötskal ;)
För övrigt börjar jag bli otroligt otålig i min väntan på bebisen, 4 dagar kvar och jag nojjar mer och mer över att gå över tiden..Tålamod är inte min starka sida, vi vill ha ut honom nu! Eller ptja, Alex vill nog jag kniper igen i alla fall tills hockeyn ikväll är slut. Jag håller med, för nummer 65 - Erik Karlsson, han är en riktig pudding på isen! ;)
Bildarkiv - Jag i Sthlm April förra året

Kommentarer
Postat av: Anniken

Sv. Här finns om du vill ha! :)

2012-05-06 @ 19:35:58
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0