- Glassigt

För några år sedan fanns det en glass, en mycket god glass tyckte jag då. Minns inte exakt vad den hette, men det var den soleroglassen med gröna lime iskulor i. Riktigt god minns jag att jag tyckte att den var, sen slutade den att säljas.. Det var en tung dag. Men i år, i år har de tagit tillbaka någon liknande glass, Calippo shots med smak av lime och jordgubb. Och igår var det dags, dagen D var här.. Jag och Alex åkte ner till Ribersborgsstranden för att äta glass, och jag skulle få min calippo shots. Jag studsade som ett litet barn vid glasskiosken och gubben bakom kassan mobbade mig och sa att det bara var jag och småbarnen som köpte den glassen.
Stunden kom, jag öppnade min glass och hällde i mig ett par iskulor som smakade....NADA!!! ingenting, smakade inte ens vatten! Vilken besvikelse :( ...
Det var bättre förr..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte annat än att hålla med!:/

2012-05-19 @ 13:14:03
Postat av: Renata - gravid v 40

Men åh vilken besvikelse... :(

2012-05-19 @ 13:25:57
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0