- Omställningar och mamma/pappa-tid

Att vara mamma är verkligen en stor omställning, man går runt som i en bubbla och försöker få rutin på saker och ting samtidigt som man sitter timme efter timme och bara beundrar sitt lilla barn. Man kan knappt fatta att man har skapat det lilla livet, att han har legat i ens mage månad efter månad och kommer ut alldeles perfekt som en liten bebis. - Benjamin, mamma och pappa ska ge dig hela världen! <3
Igår kväll gjorde Alex middag till mig och dukade på balkongen, lille Benjamin låg i sin lilla moseskorg bredvid, så mamma och pappa fick lite egentid tillsammans. Det är något man inte får glömma bort, att mamma och pappa också måste mysa med varandra och slappna av lite. Alex är en riktig klippa och ser när jag är för trött eller när mina axlar värker efter att ammat för mycket, och då är han där direkt för att avlasta och massera :)
Imorgon ska vi på återbesök på kvinnokliniken, Benjamin ska på PKU-prov där man dels kollar så att han har gått upp i vikt som han ska samt om han har några medfödda sjukdomar.
Mamma och Pappas stolthet! <3

Kommentarer
Postat av: Renata

Grattis till fina Benjamin!! Visst är det en stor omställning? Verkar som min sötnos är bara några minuter äldre än din :)



Kram

2012-05-30 @ 11:29:10
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0