- 6 månader

Det har hunnit gå 6 månader sedan jag födde lyckans son, Benjamin.
, en liten pytte heffaklump på 3225 gram och 50 cm.
Idag, en stor heffaklump på 9300 gram och 72 cm.
Varje dag är fylld av lycka över att ha skapat detta lilla barn, kärleken går inte ens att beskriva. Inte heller hur stolt man är för minsta lilla framsteg i hans utveckling. Han är meningen i mitt liv, helt enkelt.

Benjamin, så länge jag andas ska jag finnas här för dig. Lära dig världen, skydda dig, trösta dig, skratta med dig, gråta med dig. Och dagen jag slutar andas, då ska jag vaka över dig lik förbannat och hemsöka de som behandlar dig med orättvisa! ;)


Kommentarer
Postat av: Renata

Tack, nu sitter jg här ock gråter!

Nog om mig, grattis till benjamin!

Svar: Vatusan har jag nu skrivit för o få dig gråta?!Tack :) Och ett stort grattis till Iris med! :))
Thiilde

2012-11-24 @ 13:57:19
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Renata

Det var ju jättefint skrivet ju!

Svar: ahaaa, hahha. jag trodde jag hade kommenterat något dumt till dig och satt och letade igenom alla kommentarer jag skrivit till dig sista dagarna.HAHAHA. tack :P
Thiilde

2012-11-24 @ 14:24:36
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Naw! Jag tjöt också. Dels för att det var fint skrivet och dels för att jag är så trött. Jag kommer också lätt att hemsöka alla som är taskiga mot Sienna i framtiden.

Svar: Njut och vila ikväll Lisa! Kan oroa oss för barnens framtida plågoandar när du är utvilad ;)
Thiilde

2012-11-24 @ 16:24:55
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0