- förlust vinst what?

Jag har tur i spel. Vinner väldans ofta på trisslotter och spöar mina motståndare i Uno och monopol.
Jag är även en usel förlorare. Jag kan sura i flera dagar om jag förlorar i yatzy för att Alex fuskat. (Förlorar jag är det en självklarhet att det ligger någon form av fusk från motståndaren bakom)
Men om det är något jag hatar så är det att förlora på en trisslott, skrapa X-vinst rutan och få X2 exempelvis..
Vadå X2?! Snacka om att strö salt i såren! "Grattis du förlorar gånger 2!"
Jäkla sadistlott!!

Dagens + : jag vinner även när jag förlorar
Dagens - : jag förlorar även när jag vinner..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kanske pröva lyckan i en bloggtävling ;)

Psst... Denna veckan kan du vinna ett PRESENTKORT värde 500;- hos ELLOS i vår blogg.

2012-11-26 @ 22:43:25
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0