- lekrum och rädsla

Har redan visat er hur det ser ut i matdelen av vardagsrummet och i Benjamins sovrum.
Nu tänkte jag ge er en liten tjuvtitt på hur det för tillfället ser ut i Benjamins lekrum!
Jag vill ha mycket färg, och lekfullhet.
Rätt nöjd med hur det ser ut nu, en bra början iallafall :)

Benjamin har ålat sig in under tv-bordet , det är av glas.
Jag ser 100 olika skräckscenarium i mitt huvud just nu om allt möjligt som kan hända en bebis när ett glasbord är inblandat..
- Alex, vi måste byta bord!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack du fick mig att känna mig lite bättre :) men det har varit så himla mycket sista tiden så vi glömmer en hel del hehe

2012-11-08 @ 18:41:02
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Carro

Vilken härlig bild på din lille kille! Hur gammal är han?

Lekrummet ser jättemysigt ut!

Svar: tack :) Han är 5 månader och några dagar. :)
Thiilde

2012-11-08 @ 19:08:59
URL: http://www.denperfektamamman.blogg.se
Postat av: Sanna

Vilken fin blogg du har :) Och ja, ELias har världens goaste frisyr;)

Svar: tackar tackar, ja helt otroligt vilken skön frilla han ligger inne med! ;P
Thiilde

2012-11-08 @ 19:43:17
URL: http://lillaelias.blogg.se
Postat av: Mamma till en Nils

Så fint det vart. Längtar verkligen tills vi flyttar till en större lägenhet så man själv får fixa till i Nils rum. :D

SV: Tack för tipset med farsdag present :) dock dricker inte Dennis "sprit" men det blir en per moberg kok bok istället tror jag :D

Svar: tack :) ja de e kul och få fixa o dona åt dem :)
kokbok blir ju kanon! hade alex kunnat laga mat hade han nog också kunnat få det :P haha
Thiilde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0