- mamma säger ; sov

Vid 08 imorse tyckte Benjamin att det var dags att gå upp. Det tyckte inte jag.
08 är ju egentligen helt ok att gå upp när man har bebis, men idag protesterade mina ögonlock, John blund var generös med sömnstoftet inatt.
Så Benjamin fick vackert göra som mamma sa och somna om efter lite prat med sin napp som höll med mig.
Så jag fick mig sovmorgon till klockan 10 idag för första gången på länge!
Sen har förmiddagen spenderats på golvet med en unge som snurrar som en galning mellan rygg och mage och skjuter upp rumpan i vädret i sina tappra försök att krypa. Haha går sisådär och lär dröja ett tag till innan han får kläm på det ;p


Kommentarer
Postat av: Lillan

Sötunge!

Svar: som ser fram emot eliott gos, idag igen! haha :)
Thiilde

2012-11-05 @ 12:02:42
Postat av: Lisa

Åh sötis där :) Ja det är väldigt skönt att ha kommit igång med träningen, man får en helt annan energi i kroppen.

Svar: förstår det, jag försöker iallafall se till att iallafall ta 1 timmes powerwalk per dag som substitut tills jag tar mig iväg till gymmet. haha
Thiilde

2012-11-05 @ 14:00:07
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Emma

VIlken skön sovmorgon. Här var det morgon 7.20 idag :( zZzz

Svar: stackars :(
Thiilde

2012-11-05 @ 15:21:18
Postat av: Lisa

Vad duktig han är!

svar: ja, killar gnäller mycket mer om inget. På förlossningen sa Kim lättat "äntligen!" när jag krystat ut Sienna... för han hade kramp i rumpan från den hårda stolen.

Svar: haha
Thiilde

2012-11-05 @ 15:53:28
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Vissa har det bra märker jag :P hehe
Här gick vi upp vid 06 tiden, och får vi ingen uppmärksamhet då så testar jag stämbanden lite säger Nils :P

SV: Får nog börja ge mer ersättning märker jag. När somnar Benjamin för natten?

Svar: hahha, inte lätt ;)sv: Benjamin brukar somna i sin säng till en flaska ersättning klockan 21, sen sover han i sin egen säng på sitt rum till ca 04, då vill han in till oss och få en slurk mjölk att somna om till, sen sover han vidare till 07-08 tiden ungefär :)
Thiilde

Postat av: Bea

Skönt att få sova lite längre på morgnarna ibland:) man behöver det!;)


Svar: absolut! :)
Thiilde

2012-11-05 @ 16:24:18
URL: http://Beaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0