- Sambon vs eld

Det kan hända att detta blir mitt livs sista blogginlägg, remember me!! Haha nädå..

Alex är inte en mästerkock,

jag har berättat om hur han har kakao på risgrynsgröt för han tycker de funkar lika bra som kanel eftersom det är brunt.
Jag har berättat om hur han använder bakpulver som maisena redning i mat och hur han häller i litervis av kalvfond tills det han lagar ej är ätbart pga sälta..
..och ikväll kommer hans bror,syster,pappa och farmor hit på middag.
Alex bad om att få planera och laga middagen..sist han bad om den uppgiften serverade han våra gäster panpizzor.. Nu har han köpt hem massa ingredienser som jag undrar vad det ska bli av?!
Lax och fläskfilé???!!!
Det enda han avslöjat är att det kommer innefatta eld och flamberande.. Jag är rädd.
Livrädd. Och nu står han i köket och googlar hur man kokar ägg!

Nämnde jag att jag är livrädd. Något kommer att börja brinna. Han har portat mig från köket.
Borde jag förvarna brandkåren redan nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVA att uppdatera! Jag hejar på alex!!

2012-11-24 @ 17:13:26
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Håller tummar och tår att det gick bra! ;) och blev gott! ;)

2012-11-25 @ 12:01:39
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0