- knorr knorr gris

Har dåligt samvete från en annan planet!
Jag har smittat Benjamin med min förkylning. Lillkillen har vaknat ungefär var 10:e minut hela natten av sin täppta näsa och sina egna grisljud när han andats. Det var värre för honom i liggande läge så vid 03 inatt kom jag på den geniala idén att låta honom sova i sin vagg-gunga (den som går på batteri och vaggar honom i sittande läge medan den spelar musik och sånt) märkte direkt att han andades lättare och där sov han gott till 7 imorse. :)
Nu har jag och min täppta, febrige lille gosse lekt hela förmiddagen och ska göra oss ordning för att åka hem till Cornelia.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt :) då följs vi på instagram! Vilken söt liten kille du har & så fint namn :)

2012-10-03 @ 17:06:55
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Jeanette

Skönt att han sov bättre i gungan! Känns ju nästan omöjligt att inte smitta de om man själv är sjuk.. Hoppas ni kryar på er båda två!

sv: Ja, väldigt mycket höstlöv! :)

Svar: Tack :)
Thiilde

2012-10-03 @ 20:52:52
URL: http://karinjeanettes.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoppas Benjamin mår bättre nu! Om inte, testa att palla upp sängen på några böcker så att huvudet kommer högre upp. Det brukar hjälpa andningen. :)

Svar: Tyvärr fortfarande förkylda, men tack för tipset! :) ska testas
Thiilde

2012-10-04 @ 19:46:55
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0