- mini update

Nu har det varit lite tyst på bloggen några dagar.
Allt är bra med oss, fortfarande lite förkylda men det börjar ordna upp sig:)
Jag och Benjamin har sovit hos en kompis till mig (nämner ej namn så hon slipper massa tjat från folk om hur det går haha) som ska föda. Proppen har gått, hon har värkar och har börjat öppna sig så jag och Benjamin passar hennes andra barn:)
Min stora pojke har precis fått äta fruktgröt till lunch för första gången, han tryckte i sig 15 skedar och sen somnade han gott! :)
Ville mest låta er veta att vi mår bra och att Dansken ej tagit oss ;) haha


Kommentarer
Postat av: annsoh

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Intervju?
- Vill DU synas vid sidan av bloggen i 1 vecka och bli länkad samt få en personlig liten interjuv!? :) - Då har du chansen nu! Anmäl dig och skriv '' jag är med '' Lycka till! :)
http://annsoh.blogg.se/2012/october/veckans-intervju-anmal-dig.html#comment

2012-10-09 @ 20:04:52
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0