- sleep like a baby-Not!

Denna natten har varit som en enda lång mardröm.
Benjamin brukar ju sova i sitt rum utan att vakna mellan 21-07, men inatt vaknade han redan klockan 23 och sen har han vägrat att somna om efter det mer än korta powernaps ala 15 minuter i taget innan han vaknat och gråtit igen.
Jag har ammat-hostat-snörvlat-vaggdansat-ammat-gett nappflaska-hostat-snörvlat lite till-sjungit med hes stämma-ammat lite till..
Vid 08 åkte alex (utsövd) till jobbet och då somnade äntligen Benjamin och sov till 10, då gav jag upp och gick upp med honom. Jag är nu mer förkyld än någon på planeten någonsin varit och tröttare än en åsna, och Benjamin? Han har redan glömt natten och är lika glad som vanligt och vill leka leka leka :)
Bara för mig att ta mig samman, vill bebis leka så ska bebis få leka <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullungen!

2012-10-01 @ 21:32:01
Postat av: m a m m a w i l d ❤

vilken sötnos :}

Svar: Tackar :)
Thiilde

2012-10-02 @ 16:01:15
URL: http://mammawild.blogg.se
Postat av: isabella

Va söööt han är in lilla kille :) Och Heja dig!! Hoppas du blir frisk snart. Kram!

Svar: tack :) ja nu börjar jag bli frisk äntligen, men istället har Benjamin blivit förkyld. lagom typiskt
Thiilde

2012-10-02 @ 21:38:09
URL: http://isabellaevita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0