- Virrpanna

Skulle på bio med Alex och Sebbe igår..
Jag fick uppgiften att boka biljetter..
En ganska enkel uppgift, kan man tycka...
Vi hade bestämt oss att se Looper, den verkar väldigt bra. Jag tänkte att "jo men vatusan, jag bokar via appen i mobilen!".
Sagt och gjort, jag bokade 3 platser men tyckte samtidigt att det verkade lite mysko att det var ledigt i hela salongen på en så pass ny film..
Möter upp Sebbe i Helsingborg, lämnar Benjamin hos Alex mamma och beger oss till bion, hämtar ut biljetterna, köper läsk och popcorn, lämnar biljetterna och går in i en fullsatt salong..
Våra platser var upptagna, hoppsan!
Där står vi med våra popcorn och ska precis till att ställa till en scen med de som sitter på "våra" platser, när vi tittar närmare på våra biljetter.. Jag hade beställt till söndagens föreställning! Hahaha
Jaja, bara att lämna salongen och väldigt pinsamt förklara för personalen hur det låg till.
Vi fick istället se Taken2. 1:an var sjukt bra. Men nä, tvåan var otroligt dålig!
Så kan det gå när man ger en virrig Thilde något som kan verka som en enkel uppgift ;)


Kommentarer
Postat av: Bella - med mini i magen

Haha det är något som skulle kunna hända mig med ;p tur att ni fick se en film i alla fall :)

Svar: hahaha, jo men precis! fast taken2 är inget jag rekomenderar :)
Thiilde

2012-10-20 @ 22:02:28
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Trixie

Haha, snyggt jobbat ;-) Har du lyckats boka till Twinight? Fan jag visste den inte skulle vara bra Taken 2 eftersom ettan va så bra.. :/

2012-10-21 @ 14:01:41
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0