- you give me fever

Väldigt mycket sjukdomstema på bloggen för tillfället...
Benjamin har fortfarande 39-40 graders feber och sover mest. Hosta och snuva har han snart haft i 3 veckor. Och när han vägdes på sjukhuset visade det sig att hans minskade aptit lett till att han tappat i vikt också. Tur att han har lite att ta på!
Vet inte hur jag ska få i honom mat riktigt, han VÄGRAR att ammas när han har feber, gröten spottar han ut, juicen grimaserar han av. Jag har tur om jag lyckas lura i honom några ml ersättning på flaska då och då :(
- Benjamin, bli frisk! <3


Kommentarer
Postat av: Bella - med mini i magen

Sv: ja det kan inte vara roligt att behöva gå över 2-3 veckor! Ska till barnmorskan 23 om inte bebis har tittat ut innan dess så ska ta ett rejält snack med henne då hehe ;p

Svar: lycka till :)
Thiilde

2012-10-17 @ 14:10:40
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Anonym

Stackars lille killen! Både jag o mysan skickar massor med krya på dig pussar till lillkillen o styrkekramar till dig!

Svar: Tack Lisa :)
Thiilde

2012-10-17 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0