- fisken i vattnet

Idag var det dags för Benjamins allra första bad i badhuset!
Jag har varit lite orolig inför detta innan, men Erika lyckades övertyga mig om att det inte är någon fara osv osv så jag beslutade att det var dags:)
Benjamin ÄLSKADE det! Han dök under vatten, sprattlade på rygg och sprattlade på mage med ett stort leende på läpparna.
När vi efter 30 minuter gick upp ur poolen kissade han i mitt knä och somnade sedan direkt, det tar tydligen på krafterna att vara bebis i en stor pool:)
Jag är så nöjd med dagen, och nu har vi precis ätit god middag hos Alex mamma. Lovely friday ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det roligt? Elliott somna direkt med i sov tre timmar efter första gången ;)

2012-09-21 @ 20:39:57
URL: http://emelth.blogg.se
Postat av: renatas.blogg.se

Såå gosigt, jag längtar tills vi ska bada =)

2012-09-21 @ 20:47:24
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Frågvis

Fin son och fin blogg! Har läst din blogg ett tag och med risk för att låta otrevlig så ville jag bara säga att det inte alls är bra att ha en 3 månaders bebis i Hoppgunga. Jag såg att han har suttit i den ganska länge nu, det är väldigt dåligt för rygg och nacke även om de verkar stora och starka. Den gäller från 6 månader och då ska man även använda den sparsamt eftersom den sliter på bebisens kropp. Hoppas du inte tar illa upp men ville säga det så du kan tänka på att kanske vänta med det så du inte riskerar framtida problem med hans rygg? Ha en bra helg.

2012-09-22 @ 14:55:00
Postat av: Sara

Till dig som är "frågvis" .. Är du utbildad i detta ämnet eller du bara gissar dig fram? Hoppgungan är inte alls ifrån 6 månader, den är ifrån 4 månader om dem inte har gjort precis som med smakpotioner.... ändrat från 4 till 6 månader... helt meningslöst.

Jag har aldrig hört talasom att en människa har fått rygg&nack problem p.g.a att sitta i en hoppgunga när man var liten.... så ha du en bra helg!!

2012-09-22 @ 18:30:19
Postat av: Bella - med mini i magen

Vad mysigt det ser ut :)

2012-09-23 @ 14:15:38
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0