- höst höst höst

Höst höst höst, äntligen får man klä sig i sköna stickade tröjor, skinny jeans med flätade skärp, mockastövlar och snygga höstjackor!
Hur underbart är inte det?
Idag var jag och Benjamin (vars feber nästan gått över helt) nere i stan med Erika, käkade god lunch och shoppade höst overall till Benjamin:) det blev en mörkblå sådan som jag tror han kommer kunna ha hela hösten eftersom det är dun i den, sen får vi se framåt december vad för overall han ska ha då :))
(kvinnan som jobbade på polarn och pyret idag var sjukt påträngande och agressiv i sin försäljning förövrigt!usch)


Kommentarer
Postat av: elin

Men usch för jobbiga butiksmänniskor! :)

2012-09-19 @ 09:12:44
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Lisa

Denna hösten ska bli helt underbar! Jag föreställer mig massa levande ljus, bakning och filmkvällar. Och efter det kommer juuuuuuul!

2012-09-19 @ 10:21:19
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0