- i-lands problem

Mina kläder passar inte! :(
Väger 10 kilo mindre nu än vad jag gjorde före jag blev gravid, vilket betyder att alla kläder är för stora typ.
Jag har två par Tiger jeans som alltid suttit på gränsen till för tight på mig, och nu hänger de i rumpan. Inte vidare snyggt eller charmigt och det stör mig som fan!
Som nybliven mamma och med en flytt på gång har man ju inte heller direkt obegränsad ekonomi att köpa en helt ny garderob till sig själv heller.
Well well, låter som världens löjligaste i-lands problem.. Men jag får damp för jag hittar inget att ta på mig idag! Provat kläder hela förmiddagen, får väll klä på mig en svart sopsäck med ett skärp i midjan eller så får jag sno något av Benjamin! :(


Kommentarer
Postat av: Lisa

Med ett skärp lite slarvigt satt i midjan ser allt lagom ut... förutom jeansen då kanske. Haha min sambo är helt knäckt eftersom det blev 1-1 igår. Han har bestämt att dottern är MFF:are. Nästa sommar ska hon få en rosa mff keps.

2012-09-25 @ 12:50:14
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Renata

Önskar jag hade haft det ilandsproblemet. Jag gillar kakor Alldeles för mycket och kommer fortfarande inte i mina kläder. Du kanske ska komma hit och äta kakor hihi

2012-09-25 @ 20:56:39
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0