- Party party

Ikväll vankas det fest, Caesar blir 25(halvvägs till 50;p) och vi ska för första gången låta Benjamin stanna hemma utan oss. Han är ju så stor nu, 3,5 månader liksom så han klarar ju sig ensam hemma nu med katterna. Jag håller tummarna för att han inte bjuder in grannbarnen på fest och trashar hela lägenheten..
Nä, självfallet kommer han ha barnvakt haha. Hans gudmor Cornelia kommer hit vid 18 och ska passa honom tills vi kommer hem igen vid 00 typ. Ni anar inte hur det värker i mitt mammahjärta! 6 långa timmar utan min lilla bebis :(
Men det kommer gå bra, ska bli lite skönt att komma ut lite med Alex och göra något bara han och jag <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken glad liten en!

2012-09-09 @ 16:57:39
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Oh vad söt han är! sånt härligt charmtroll :D

2012-09-09 @ 21:16:56
URL: http://alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0