- blåmärke

Igår trillade Benjamin några gånger när han promenerade runt bordet, en av gångerna såg jag hur hakan slog i kanten, men eftersom det inte blödde tänkte jag inte mer på det.. Förrän idag, när jag såg det stora lila blåmärket under hans haka! :(

Han står duktigt utan stöd små stunder i taget nu, men han tycker det är lite läskigt fortfarande och sträcker sig efter mig.. På dagarna har han slutat sova 4x30 minuter och sover istället en lång vila på 1-3 timmar samt 1 kort vila. Jag tackar för det, för då hinner jag också vila! :) yeeeey ^^


Kommentarer
Postat av: Renata

Nej lilla hakan... Men det blir ju lätt så ju!

Skönt att du hinner vila, det måste man få göra. Iris vill helst sova i vagnen när man är ute och går så det blir motion istället för vila för mig haha

2013-04-03 @ 17:38:00
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Naw, lilla Benjamin. Tur att han inte blödde i alla fall! Sienna har ett skärsår på handleden, och jag har ingen aning om hur det kom dit. Självmordsbenägen bebis? :S

2013-04-03 @ 21:02:11
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0