- grannen som inte finns

Vi bor i en radhuslänga med tre stycken lägenheter. Vi bor i mitten. Med andra ord grannar på var sida om oss.. Trodde jag?
När vi var här på lägenhetsvisning i höstas hos en familj som snabbt skulle flytta berättade de att "på ena sidan bor en kvinna med dotter, och på andra sidan en medelålders kvinna som bara är hemma nån gång ibland".
För mig betyder "nån gång ibland" kanske nån gång i veckan eller så..
Nu har vi bott här i snart 6 månader, och den där påstådda grannkvinnan har ALDRIG varit hemma?!
Ja, jag har hållt koll. Ja jag har letat fotspår i snön, ja jag har tjuvtittat genom fönstret och JAAA det kan hända att jag satt ett glas mot väggen för att försöka höra ljud!
Var är hon?! Ligger hon död därinne, men vi känner inte lukten pga försämrat luktsinne efter 1 års (cirka 247853 stycken) bajsblöjor? Har hon byggt en källare hon bor i med 30 katter? Jag vill veta!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är säkert nån superkändis som vill vara ensam ibland och då åker till Rydsgård, Sverige. Jag gissar på Cher!

2013-04-09 @ 14:23:27
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Skulle också bli sjukt nyfiken.. Lite så med den äldre gubbe som bor granne med mina föräldrar - visade sig dock att han skaffat sig en kvinna i örebro och bodde där för det mesta... ;) blev nästan besviken när jag fick veta...

2013-04-09 @ 14:54:54
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Anneli

Haha ja låter lite misstänkt ;)

2013-04-12 @ 17:12:31
URL: http://vardagssaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0