- kunglig

Benjamin har börjat göra slängpussar på befallning, på sitt eget lilla vis såklart.
Han smackar med munnen och sträcker ut handen med överdelen uppåt som om någon ska pussa hans kungliga ring! Sanslöst sött iallafall :)

Igår upptäckte jag också tand nummer nio, en kindtand! Normalt kommer de i 1,5 års åldern.. Men jag tror Benjamin satsar på att börja tappa mjölktänder i den åldern istället haha.

Bilder på Benjamin lycklig över att få se babblarna på pappas mobil, samt en där jag försöker få honom att gapa för att fota kindtanden.. Jäkligt svårt att få på bild kan jag tala om!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Va är det med barn och babblarna? Är det något man bör introducera?:-)

2013-04-12 @ 10:47:20
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Haha!Söt som socker:)

2013-04-12 @ 13:28:23
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0