- gräsänka

Alex åkte till hotell Tylösand igår för konferenshelg med jobbet(jobbigt jobb han har med alla resor till USA,Hongkong,Mallorca osv..jag är inte avundsjuk alls..) och jag är hemma själv med Benjamin. Hur det går? Jo tackar som frågar, första dagen igår resulterade bara i ett huvudstupa fall från soffan för Benjamin där han sen totalt däckade 10 minuter senare av chock. Det i sin tur ledde till nästintill omöjlig nattning på kvällen pga för sen "vila" eller vad man ska kalla det när ungen däckar efter ett slag i huvudet?
Katten löper och tjöt hela natten, jag somnade äntligen vid 02 efter benkramper/halsbränna/sammandragningar och allmän oro, och dagen idag inleds med att Benjamin upptäcker tjusningen med att slänga ner saker i toaletten medan han skrattande skakar på huvudet, fullt medveten om att han gör fel! Haha
Jag ser fram emot vad denna dagen har att erbjuda ;) (Alex, du skulle bara våga skicka fler bilder på solnedgångar,cigarr-rökning eller flådiga hotellrum!)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skickar alla styrkekramar jag kan.. Och se till att stänga toalettdörren alternativt ställa något tungt på toalettlocket! Vi hade en hink med vatten när Emma var som värst... ;)

2013-08-23 @ 11:18:46
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0