- neighbours from hell

Våra grannar tar livet av mig! Vi har bott i vår fina lägenhet i snart 3 veckor nu, och trivs ofattbart bra. Bortsett från att våra grannar ovanför har fest minst varje onsdag, fredag och lördag! Det är skrapande möbler, höga samtal, spring i trappan och folksamlingar utanför porten. Här är så lyhört, att det låter som om de är hemma hos oss och både jag och Benjamin vaknar flertalet gånger varje natt av det. Oftast får jag pga det mellan 4-5 timmar sömn.
Förra veckan var Alex uppe och bad dem dämpa sig pga att vår ettåring vaknar, noll resultat. Inatt (en ONSDAG!) fick jag öppna ytterdörren klockan 00.20 och be dem sluta springa i trappan och skrika utanför porten. Sen låg jag vaken till 02, och Benjamin ville upp 06.. Inte en drömvardag för en gravid att gå som en zoombie varje dag och försöka ta hand om en ettåring..
Vet folk inte vad hänsyn innebär?!

Och tillråga på allt hade någon idiot saboterat lekplatsen med döda fiskar imorse så det kryllade av flugor! Blö för idioter!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, fy sjutton! Hoppas de vaknar varenda gång fat Fabian vill ha mat i höst!!!!

2013-08-08 @ 19:33:38
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Renata

Kolla upp om ni har störnings jour. Då ringer du bara till väktarna och de kommer och säger till dem och jag ubdrar om de inte får böta då också! Vi har ringt många ggr haha

2013-08-08 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0