- tiden

När blev min lilla pojke så stor?! 14 månader, det låter så lite egentligen, men på 14 månader har han gått från en liten bebis som inte kunde något alls till en stor pojke som springer runt, skrattar, busar, pratar, testar gränser och förstår så mycket mer än vad man tror!
Tänk att om mindre än en månad så ska han lämnas på dagis, någon annan ska trösta honom när han är ledsen och någon annan ska berömma honom de framsteg jag missar. Om två månader ska han bli storebror, herregud, som jag sa; var tusan tar tiden vägen?!

Mammas lilla älskling,


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja tiden går enormt fort när man fått barn! Jag har fastnat i Viggos fem-månaders tid och tror fortfarande att han är en liten bebis.

Benjamin kommer att bli en perfekt storebror och tänk så roligt de kommer att ha tillsammans!:-)

2013-08-10 @ 14:27:24
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0