- 2013

Och så var 2013 slut. Vad har hänt detta året då? I början av året lärde sig Benjamin gå längst möbler, sen när man höll honom i handen, sen hemma själv, och den 7:e juli tog han sina första steg utan stöd även utomhus och började alltså gå på riktigt :) I februari fick vi veta att jag hade ett småsyskon i magen, i maj fick vi veta att det var en lillebror och i oktober föddes äntligen Fabian. Min farmor fick tillbaka sin cancer och somnade in veckan innan han föddes, och bara 4 dagar gamal fick Fabian följa med på sin första begravning. Vi har busat, skojat, stimmat, gråtit, bråkat och flängt runt i hela Skåne. Vi flyttade även till Ystad för att skapa en tryggare uppväxt för våra barn. Det har varit ett långt år, stundtals jobbigt, men på det stora hela ett av de bästa åren i hela mitt liv! <3





Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk vad mycket som kan hända på ett år! Kul att se hur mycket Benjamin har vuxit. Du (eller ni kanske jag ska säga) gör så fina barn! ;-)

2014-01-02 @ 02:10:31
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0