- julvecka

God jul, många dagar i efterskott! Vi har verkligen haft fullt upp hela veckan, därav har det ekat tomt här inne. Vi åkte hemifrån i måndags, och kom inte hem igen förrän igår. Vi har firat jul i hela Skåne, umgåtts med familj, ätit mat, vart på krogen, ätit mer mat, öppnat paket, lekt i parker, ätit mer mat, öppnat mer paket, ja ni fattar grejen! Vi har haft en alldeles underbar jul, Benjamin har älskat varje sekund, stulit en halväten pepparkaka ur tomtens hand, stulit godis, ätit skruvar, bajsat i farmors dusch, lekt med sin femåriga morbror tills tårarna sprutat på båda av utmattning och fått så mycket fina paket att vi har insett vilken tur det är att han har två rum! Fabian smittades också av julglädjen och har varit glad hela veckan och sovit hela nätterna, wopwop! 
Alex gav mig först kontanter i julklapp, men efter att jag förklarat att jag ville öppna ett paket av honom också, så kastade han sig till ett köpcentrum klockan 17 dagen innan julafton, resultatet blev en underbar klocka som kostade lika mycket som en hel månads mat, inte vidare ekonomiskt, men jag vägde upp det genom att bara ge honom ett par vantar för 99 kronor haha! (Han fick faktiskt dessutom shoppa för lite av mina julklappspengar på mellandagsrean, så allt för synd om honom är det inte). Så, på det stora hela har vi haft en underbar jul, borta bra men hemma bäst! 
Imorgon levereras våran nya soffa och vi ska fixa inför nyårsfirandet ihop med LisaKimSienna och MyDennisMiljaMelina och CizziDanielMelissa :) 



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, det där med stresshoppa dagen innan låter exakt som min M!

Hoppas att ni haft en mysig jul!:-)

2013-12-29 @ 11:46:01
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Lisa

Go Benjamin, go Fabian och go Alex! Låter som en helt underbar vecka!!

2013-12-29 @ 12:07:50
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0