- mamas boy?

Benjamin har inte varit på dagis på 11 dagar, utan vart hemma med mig och haft "kul", typ.. Först var det storm och vi kunde inte gå ut på 3 dagar, sen fick han feber och vi kunde inte gå ut på ytterligare några dagar.. Så han har mest bara klättrat på väggarna i nästan två veckor. Men idag skulle han till dagis, och jag såg framför mig hur han absolut inte skulle vilja det eftersom han haft så mysigt hemma med mig? 
.. Räckte jag nämnde "dagis" imorse så fullkomligen sprang han och hämtade sina ytterkläder. Väl på dagis slet han av sig dem och sprang in medan han vinkade snabbt åt mig som stod chockad i tamburen. Fett sårad! Jag som trodde vi hade boundat dessa dagarna.. Otacksamma unge!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha naaw!

2013-12-16 @ 16:01:40
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0