- en sån dag igen

Jag har nu varit 100% rökfri i 24 timmar, tack vare min e-cigg.. Mitt humör är inte direkt det bästa dock, när Alex ringde innan för att berömma mig började jag gråta.

Benjamin har inte heller en bra dag idag, han har gråtit konstant hela dagen och skällt ut mig vad jag än har gjort!
Han är fortfarande febrig, snuvig och hostig.. Nu har han varit det i snart 4 veckor, så imorgon blir det farbror doktorn igen. Synd att inte medicinen har hjälpt, hoppas de har andra idéer på vårdcentralen, för nu måste han faktiskt få bli frisk snart!

Mellan Benjamins surande och skällande idag, har jag roat mig med att leka med hans hår och testa olika frisyrer.. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahaha little devil! Skitsöt! Och du är övergrym med rökningen. Håll ut och ge dig en belöning i form av en semla. Eller ett choklad. Helst marabou jordgubb.

2013-02-12 @ 15:40:46
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Erika

Hejja!

2013-02-12 @ 15:49:44
Postat av: Emma

Hört att det ska vara bra att koka vatten o sen lägga i råa lökbitar i o ha under sängen. Ska hjälpa mot hosta. Luktar förjävligt men kanske värt ett försök..

2013-02-12 @ 19:25:24
Postat av: Anonym

Skickar lite extra styrka!!!!du klarar det ska du se!

2013-02-12 @ 20:22:35
URL: http://Www.denperfektamamman.blogg.se
Postat av: Carolina

Duktig du är som jobbar med att sluta röka! Heja!!

2013-02-13 @ 21:08:49
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0