- lättstött sambo i bloggvärlden?

Klockan 21.20: Alla. Hjärtans. Dag..
Alex; - har du bloggat idag älskling?
Jag; - ja, jag bloggade innan.. Vadå då?
Alex; *går in på min blogg via mobilen* - MEN VA? jag trodde du blev glad?!
Jag; - vad snackar du om?
Alex; - du har inte fotat maten, rosorna och godiset jag gav dig, inte en enda rad har du skrivit om det! Jag trodde du blev glad?!

Jag har insett att min blogg kan vara stötande.. Stötande om jag glömmer nämna någon/något/några person/händelser/iakttagelser..
Typ om jag är och fikar med någon kompis, har trevligt, och sen inte bloggar om det när jag kommer hem.. Då kan jag ibland ligga på natten och få dåligt samvete och bli rädd att den vännen tar det personligt som en diss..
Ja, jag är nog lite störd..

- men tack för de fina blommorna älskling! En liten bild på tjuren Ferdinand igång med att lukta på de fin fina rosorna.. ;)


Kommentarer
Postat av: Renata

Hihi vad gullig han är.. Låter lite som magnus faktiskt!

Och jag är nästan tvärtom där, jag tror folk kommer bli sura om jag nämner dem på bloggen/lägger upp bilder.

2013-02-15 @ 11:28:58
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahahaha naw!

2013-02-15 @ 12:35:59
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0