- pappas pojke

Benjamin är utan tvekan pappas pojke!
Igår när Alex kom hem efter sin helg i Stockholm stod jag och Benjamin i hallen, Benjamin är rätt ny på det här med att gå, och tar oftast några små vingliga steg. Men när Alex öppnade ytterdörren fullkomligen sprang Benjamin med säkra stabila steg med mina händer som stöd mot Alex. Han tjöt av lycka när Alex tog upp honom!
Jag hade lika gärna kunnat vara luft resten av kvällen igår, Benjamin och Alex hade bara ögon för varandra, och det räckte att Alex log mot Benjamin så skrattade Benjamin som om hans liv hängde på det!
Så underbart att se, och nu undrar jag vad Benjamin tänker när pappa inte är hemma.. Han kanske tror att jag gömmer pappa?


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart!! Här är en till kille som är pappas pojk ;) jag var borta lördag-söndag och Elliott reagera inte ens när jag kom hem.......

2013-02-04 @ 15:48:13
Postat av: Cuison

Haha. Du får nog testa att vara borta du också så lär han vara lika glad när du kommer hem sen. :)

2013-02-04 @ 16:14:27
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Lisa

Naw, vad härligt!!

Hade du varit borta hade han reagerat likadant när du kommit hem. Hoppas jag. Jag räknar med det. Annars är här en till mamma som kommer känna sig utanför.

2013-02-04 @ 18:36:43
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Trix

Åh, smälter! :)

2013-02-07 @ 08:56:26
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0