- party people

Igår var det fest hos Lisa, Benjamin mådde bättre på kvällen så det kändes helt ok att lämna honom hos mina föräldrar.
Det var en väldigt lyckad fest, trevliga människor, roliga charadlekar och allmänt snack.
Kan hända att jag drack lite för mycket, inte riktigt van vid alkohol längre, och efter 1 flaska vin kan det hända att jag tyckte det var en väldigt bra idé bla att stoppa in ett brinnande värmeljus i munnen..det kan hända att det gjorde ont..

Men jag hade så kul, precis en sån kväll jag behövde! :) tack allt trevligt folk!

Var tillbaka hos Benjamin vid 02, och 06.30 tyckte han att det var dags att vakna. ;p


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha,shit vad roligt och ja det där med att dricka loss första gången kan få en att göra dumma saker;)

2013-02-04 @ 07:37:34
URL: http://vintagemamman.blogspot.com
Postat av: Lisa

Haha tur att vi hade barnvakt! Vi somnade halv sex. Sienna vaknade kvart över fem. Vi hade alltså fått minus sömn om vi haft henne hemma! Tack för i lördags! Det var hemskt kul. :)

2013-02-04 @ 08:05:09
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0