- sjuk heffaklump

Sambon är i Stockholm hela helgen med jobbet, och tanken igår var att jag bara skulle vara hemma och ta de lugnt med Benjamin. Men hans hosta och andning kändes värre igår trots hostmedicinen och jag litade inte på vårdcentralen häromdagen, så jag packade ihop oss och så begav vi oss till Lund redan igår istället. Tog med Benjamin till barnakuten, där vi fick utskrivet en ny medicin som ska underlätta hans andning lite. Tack!

Sen sov vi hos mina föräldrar, som ska passa Benjamin ikväll. Jag ska på fest, i Malmö hos Lisa.. Jag lämnar alltså mitt sjuka barn och drar på fest.. Han är pigg och glad och kommer sova medan jag är borta.. Men ändå.. Tur att jag har några pluspoäng på mammakontot..

Bilder från imorse när Benjamin badar i mina föräldrars köksvask med sin fascinerade morbror


Kommentarer
Postat av: Amanda

Han kommer att ha det bra där!!:-) ha nu så roligt i kväll!:-)

2013-02-02 @ 16:46:10
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Lisa

Att du är så vettig att du inser skillnad på när man borde vara hemma och när man faktiskt kan lämna bort barnet ger honom en stabil grund. Mesiga och daltande föräldrar skapar hysteriska och gnälliga barn.

Dessutom ska det bli kul att träffas utan barn!!! :)

2013-02-02 @ 18:37:16
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0