- zoombie land

Jag har jobbat 3 kvällar i rad, sovit några få timmar på nätterna och sedan varit mamma på dagen..
Vilken tur att jag har en så snäll och lättroad son! Nu på förmiddagen har han nöjt sig med att låta mig sitta i soffan och vila ögonen medan han har fått gå med gåvagnen, och till sin stora lycka fått riva sönder en bok utan att jag orkat säga ifrån! Haha

Idag är min enda lediga kväll denna veckan, ska jobba både fredag och lördag kväll också. Alltså totalt 5 arbetspass denna veckan, vadå mjukstart liksom? Lika bra att köra all in direkt! :)

Om ni anar en bitter underton, så är det helt fel. Jag är så glad över att jobba, bara väldigt trött just nu medan jag ställer in mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0