- countdown

Idag är det 15 dagar kvar tills vi flyttar in i vår fina nya 4:a i Ystad, ni anar inte hur jag längtar! För att vi ska kunna njuta och hitta på saker också under Alex semester, så började vi packa redan idag. Antal skador; tre, bland annat en spåga/sticka i Alex fot som jag fick dra ur med pincett medan han gnydde som en liten valp :)
Benjamin är lite butter över att hans lekrum numera är flyttlåde-rum och uppskattade inte alls lekhörnan under trappan jag försökte gottgöra med..men att sitta i kartonger, det dög!


Kommentarer
Postat av: Trixie

Så skönt för er :) Och så himla fin Benjamin är :) Ja du får gärna vänta med den historien haha. Har också en anledning att jag är så rädd :P Mamma klarar inte tåg säger hon, så då får man ju ställa upp... Fy fan. Tur de bara tar en timme iaf..

2013-07-05 @ 22:13:16
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0