- loppis-kärlek

Imorse var jag med Johanna och Sebastian på en Österlen loppis. Tanken var att jag skulle spana efter snygga vägghyllor eller så att fixa till, det fann jag inte. MEN mitt bland allt bråte såg jag den, GUNGSTOLEN jag sökt efter enda sedan jag var gravid med Benjamin. Den stod där, mitt framför mig alldeles skitig, full av spindelnät och med flagnande färg! Och jag var kär! Så ja, jag prutade ner priset och satt nöjt intryckt med den mot min gravidmage i min brors volvo740 i alla gupp och kurvor hela vägen hem. Bebis i magen var inte glad över det, men det var jag, nu har jag äntligen min gungstol!

Med lite omsorg, sandpapper, kärlek och ny färg, så tror jag den kommer vara alldeles underbar inne på barnens sovrum med en mysig fårskinnspläd


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så kul att du hittade en gungstol!! :)

2013-07-28 @ 11:06:21
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Amanda

Åhh! Den komme att bli SÅ fin i killarnas rum! Ser fram emot över att se resultatet!:-)

2013-08-06 @ 19:30:11
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0